רוטמן: "אם חיות היא ראש הממשלה – שתתפטר"

מהדורת הבוקר No Comments on רוטמן: "אם חיות היא ראש הממשלה – שתתפטר"

התפרעויות המסתננים | יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן בראיון סוער ב'מהדורת הבוקר': "האחריות והסמכות צריכות לשבת באותו מקום. אם ראש הממשלה זו אסתר חיות, אז היא צריכה לקחת אחריות ולהתפטר. שתבוא ותגיד 'טעינו. אנחנו לא מסוגלים לנהל את מדיניות ההגירה. שתתנצל בפני השוטרים שנפצעו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התפרעויות המסתננים בתל אביב: יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) מתח ביקורת חריפה על בית המשפט העליון, בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והבהיר כי במקרה הזה השופטים נושאים באחריות המלאה למצב וקרא לנשיאת בית המשפט העליון להתפטר לאלתר.

"האחריות והסמכות צריכות לשבת באותו מקום", אמר רוטמן. "האחריות בנושאי הגירה חייבת להיות בידי הממשלה. כל צעד שהממשלה והכנסת עשו לטיפול בבעיית המסתננים – בית המשפט ביטל, כל צעד"?

הוא הזכיר כי "היה נוהל להחזקת מסתננים שביצעו עבירות ובית המשפט שחרר אותם והם חזרו לפשוע. אבל בית המשפט לא לוקח אחריות, זה לא עניינו". לדברי רוטמן: "ראש הממשלה זו אסתר חיות, אז היא צריכה לקחת אחריות ולהתפטר".

"ראינו שהיא יודעת לנאום בנושאים ציבוריים, למרות שאסור לה", הוסיף רוטמן. "שתבוא ותגיד טעינו. אנחנו לא מסוגלים לנהל את מדיניות ההגירה. שתתנצל בפני השוטרים שנפצעו".

"אני לא עושה סיבוב פוליטי. כתבתי את הדברים האלה עוד לפני שהייתי בכנסת", הוסיף יו"ר ועדת חוקה ושיגר עקיצה לשר לשעבר סער: "גם סער, אמר את זה עוד ב-2014 ודרש פסקת התגברות בגלל זה. איפה הוא? אגב הוא היה שר פנים מצוין".

"בית המשפט רוצה לדון בסבירות ובבחירת שופטים. העומס בבתי המשפט מטריד אותו מאוד, אבל דרום תל אביב לא", תקף רוטמן. "זו סמכות בלי אחריות. בנושא הזה כל האחריות היא על בית המשפט. כל צעד בנושא הזה נפסל בבית המשפט".

על מועמדות השופט אלרון: "הוועדה לבחירת שופטים צריכה לבחור את נשיא בית המשפט העליון. כיום אין לה שיקול דעת. עושים צחוק מהחוק. תראו את התגובות נגד אלרון. הוא עובר עכשיו מסע ביזוי והשמצה, אבל על מה שאני אומר יגידו שזו מתקפה על בית המשפט".



0 תגובות